ترندهای رنگ مو ۲۰۲۴ زنانه

توسط | اسفند ۱۸, ۱۴۰۲ | رنگ مو, مقالات عمومی | بدون نظر

رنگ موی قهوه‌ای و همچنین رنگ‌های مسی و قرمز پر جنب و جوش همچنان در سال ۲۰۲۴ محبوب خواهند بود. سایر ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۴ عبارتند از: بلوند با مدیریت آسان، بلوند عسلی خامه ای، بالیاژ معکوس، قهوه ای شکلاتی و بلوند توت فرنگی.

رنگ موی جدید ۲۰۲۴ چیه؟

برخی از ترندهای برتر رنگ مو برای سال ۲۰۲۴، به گفته کارشناس پرکینز، ترکیب های رنگ بلوند هستند. او می‌گوید: «این سایه‌ها در فضای بین بلوندها و سبزه‌های روشن قرار می‌گیرند که به‌طور یکپارچه برجسته به نظر می‌رسند و به رنگ‌های بلوند سفید-روشن نمی‌رسند». به ظاهر جدید سلنا گومز فکر کنید.

معرفی مدل “midi-bob” :

که به نظر می رسد بیشترین درخواست مدل موی امسال باشد. این مدل برای همه مناسب است، یک راه عالی برای رشد یک استایل کوتاه‌تر است و همچنین برای کسانی که آماده هستند موی خود را کوتاه کنند، جهت‌دار و تازه است.

ترندهای رنگ مو 2024 زنانه

ترند زنگ موهای زنجبیلی در سال ۲۰۲۴ چگونه است؟

این مدل موهای زیبای قرمز زنانه را بررسی کنید تا موهای قرمز خود را زیبا کنید.
بالایاژ چوب رز. موهای قهوه ای مایل به صورتی ظاهر کاملا طبیعی دارند. …
موهای قرمز بالایاژ. …
سایه مسی تیره. …
موهای قرمز با هایلایت. …
رنگ مو قرمز مسی. …
رنگ قهوه ای روشن با نوک های گلگون. …
موهای قهوه ای با هایلایت قرمز. …
موهای قرمز دارچینی تند.

 

آیا مدل های چتری هنوز برای سال ۲۰۲۴ هستند؟

ربکا جردن، استایلیست و تکنسین ارشد در سالن شوردیچ تیلور لندن، موافق است که مدل چتری امسال یک معامله بزرگ خواهد بود. او به Stylist می‌گوید: «زیبایی شوق چتری در سال ۲۰۲۴ این است که برای همه، فرقی نمی‌کند چه نوع مو یا چه چهره‌ای، حاشیه وجود دارد.

 

ترند رنگ موها در سال ۲۰۲۵ چگونه است؟

رنگ‌ها در مقایسه با سال قبل غنی‌تر و آرام‌تر هستند، اما دارای تنوع رنگ‌های زیبایی هستند. این چیه؟ پالت های رنگ ۲۰۲۵ دارای سایه های مشابهی مانند سبز تیره، نارنجی خاکی، طلایی، بنفش و آبی روشن هستند که می توانند با سایه های خنثی کلاسیک مانند خاکستری، قهوه ای و آبی تیره ست شوند.

 

۱. رنگ قرمز قهوه ای

تأثیر رنگ قهوه ای بر روند مو در سال ۲۰۲۴ همچنان به قوت خود باقی می ماند و سایه های مسی، خرمایی و قرمز پر جنب و جوش همچنان بر رسانه های اجتماعی تسلط دارند. برای داشتن ظاهری ظریف و در عین حال جلب توجه، افزایش رنگ‌های سبزه‌ای مانند رنگ موی گیلاسی شکلاتی یا گیلاسی کولا را پیش‌بینی کنید.

۲. رنگ ( Balayage ) بالایاژ معکوس

بالیاژ معکوس به عنوان یکی از برترین ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۳ ظاهر شد و اینجاست که بر خلاف بالیاژ سنتی که موهای شما را با سفید کننده با اضافه کردن رشته های روشن تر روشن می کند، بالیاژ معکوس با رنگ کردن تارهای تیره و کم نور، با استفاده از رنگ موی دائمی، همه چیز را تغییر می دهد. بالیاژ معکوس نسبت به بالیاژ معمولی روی موهای شما ملایم تر است و موهای شما را سالم تر و شادتر نگه می دارد. این یک جایگزین عالی برای هر کسی است که به دنبال رنگ مو است که آسیب کمتری به موها وارد کند.

۳. رنگ مس زردآلو

برای یک تغییر جسورانه و پر جنب و جوش آماده اید؟ در روند رنگ موی مسی در سال ۲۰۲۴ با گزینه هایی مانند مس هلو، زردآلو و توت فرنگی شیرجه بزنید. گرما و غنای این رنگ ها را در آغوش بگیرید تا ظاهری چشم نواز و چشم نواز داشته باشید که اعتماد به نفس و فردیت را می تاباند.موهای مسی زردآلو برای چه کسانی بهتر به نظر می رسد؟ افرادی که دارای ته رنگ های گرم مانند رنگ های هلویی یا طلایی هستند، سایه های مسی زردآلو را به طرز شگفت انگیزی تکان می دهند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

نویسنده : رنگ گیسو

نویسنده : رنگ گیسو

l

برچسب ها :

بدون نظر

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =